arbetsskadad?

Igår kväll tog jag en toarulle och kände med en gång att den inte var som den skulle. Hmm tänkte jag denna ska vara fyrlags, men detta är bara trelags. Gick och kollade på förpackningen och mycket riktigt var det fyrlagspappret vilket innebär att pappret måste gått runt nånstans i maskinen utan att fotocellerna har känt av det och maskinen skickat iväg felloggar. Har man jobbat för mycket på ett och samma ställe om man kan känna att det här är helt fel? ehh, ja? Kanske ska skaffa mig ett liv.. haha

Hunneberg imorgon med skolan, kanske borde ta med kameran, gammalt mediabarn som man är!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh herregud vilken tönt du är.

2008-08-28 @ 18:21:55
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Yes i got ditt sms! Men min mobil är lite tom just nu så svarade inte ;) Kvart över åtta blir finemang. As we say in Sweden. Pussokram!

2008-08-28 @ 21:19:39
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0