film

sitter just nu och kollar på en film, highschool musical. tänk om livet skulle vara som en musikal. Vad allt hade varit roligt då. Tänk att gå på stan och helt plöstligt börjar folket runtomkring sjunga och dansa. Lite roligt hade det varit i alla fall.

Min sista natt i Trollhättan och ska nog snart sova, Alva har redan somnat den lille token. Hon hade ett tufft träningspass i förmiddags. Hon har blivit väldigt tjock, så jag hängde upp en leksak i dörrkarmen och den höll hon på att hoppa efter i 2½ h, tänkte göra likadant imorgon och försöka få min syster att dra ner på lillans mat. Hade hon bott med mig i en månad hade hon garanterat haft magrutor efter det. Det är en hård moster hon har. :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha livet borde verkligen vara som en musikal! Lite roligt att du skrev om det precis när jag kollat klart på high school musical och börjat se tvåan :P

2008-08-03 @ 13:00:28
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har oxå börjat träna henne nu. Hon hoppar efter snöret ;)

2008-08-03 @ 19:17:44
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0