första dagen

Idag gjorde Malin Andersson sin första dag på högskolan väst. Var faktiskt kul att börja, men mycket att ta in och det kommer det nog vara den första tiden innan man kommer in i allt. Känns som att det är en bra klass och en bra studiegrupp iaf och det känns väldigt skönt. Tänk, om 3½ år står jag som färdig förskollärare. Det är ju snart liksom. Gymnasiet flög ju bara förbi och det kommer garanterat min tid på högskolan också göra. Helt GALET! :D

Edetnatta till helgen också. Där hittar ni mig. haha

Kommentarer
Postat av: jonna

Vi avbokar Amigo Ink i thn och gör i uddevalla istället =) På.. Pushing the pins el. nåt :D puss

2008-08-25 @ 20:26:12
URL: http://jonsku.blogg.se/
Postat av: linn

åh, vi måste träffas så fort du får lägenheten sötnos, så du kan berätta allt om hur det känns på högskolan och så vill jag ju såklart träffa din små töser :)

2008-08-25 @ 20:44:20
URL: http://linnssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0