härligt

Frivecka, ledig i fem dagar. Ja det klingar bra i mina öron. Har två arbetsdagar kvar nu. Helt sjukt vad snabbt denna sommaren har gått, eller hur snabbt detta året på bruket har gått. Känns som att jag bott där sen förra sommaren. Gjorde ju min första sommar där förra året och fick sedan komma tillbaka i okt-nov nångång och hade ett vikariat till början på januari, sen var jag därifrån i ett par veckor och så ringde de igen och ville ha in mig igen. Så då var jag där från 26 januari till 22 april då mitt vikariat tog slut och hade 7 veckor där jag hoppade in som vikarie inom barnomsorgen igen och sedan har jag varit bland maskinerna hela sommaren. Har gått helt sjukt snabbt.

Om en vecka är jag på flygplatsen och väntar på att planet ska lyfta. Tror planet går 15.45 men är inte helt säker. Ni anar inte hur skönt det ska bli att komma iväg. Vi tre kan behöva detta efter att ha jobbat häcken av oss i sommar. :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha genial idé! Jag går gärna dit tillsammans med dig! Hemska tanke att gå själv med mitt lokalsinne...

2008-08-06 @ 22:52:00
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0