hemma

då var man hemma i lilla edet igen då. Var en liten Max här hemma som blev otroligt glad och inte riktigt fick ro i kroppen så han kunde gå lägga sig utan det var bara att gå tillbaka ner och gosa lite till så han blev nöjd. den lilla skiten. två veckor kvar sen är jag ifrån honom en vecka, då blir det inte kul för familjen skall jag säga er. första gången jag var bort från honom rev han tapet i hallen fram tills jag kom hem igen, men nu när han blivit lite äldre brukar han bara vara allmänt jobbig från det han vaknar tills han går och lägger sig, så räcker det jag kommer hem så blir han som vanligt igen. Undrar bara hur lång tid det ska ta innan han blir sitt vanliga jag när jag har flyttat.. vem vet, de kanske inte orkar med honom här hemma så jag kan ta med honom.. Hoppas,hoppas,hoppas.

Nej, nu ska jag strax sova, är hur trött som helst! ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0