siv&bodil



Här har ni bilder på mina små bebisar. Som ni ser är Siv&Bodil helt identiska så det kommer bli tufft för mig till en början att skilja dem åt, men det kommer jag ju lära mig med tiden. Lägg märke till att båda har ett M i pannan. Måste ju betyda att det är menat att jag ska bli deras mamma. Tanken var att vi skulle hälsa på barnen på måndag, men det blir nog tisdag istället. Hoppas verkligen på det. Längtar så efter de så det är helt galet. Jag har aldrig varit en kattmänniska utan jag har alltid dragits mer till hundar, men när Jenny flyttade köpte hon ju Alva efter ungefär ett år i lägenheten och då blev jag verkligen helt fast. Katter är ju väldigt speciella och när man har två har de ju varandra hela tiden så de kommer ju aldrig vara ensamma, så jag kommer inte behöva ha dåligt samvete om jag är borta en hel dag vilket jag nog skulle ha annars. Katter klarar sig ju länge själva bara de har mat och vatten, men eftersom jag är uppväxt med hund har jag det tänket i huvudet att de måste ha sällskap och allt sånt. Men jag ser verkligen fram emot det här. På måndag är det är det tre veckor kvar tills jag får nycklarna och två veckor efter det skall jag nog få katterna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0