ÄNTLIGEN!

Nu har jag en parkerineg! Äntligen säger jag bara! Ni anar inte vad underbart det är att ha bilen på ett säkert ställe igen. I januari blir det dessutom ännu säkrare, då grinden börjar fungera! Mycket bra! Är nog runt 30 platser där nere nu och det ska även bli lampor och så blir det som en liten uteplats. Tack säger jag bara, kanon för katterna och kunna gå där! Kommer visserligen inte bli stort, men lite gräs för de att tugga på är inte helt fel!

Linn har varit här en liten stund, vi åt pizza och bytte julklappar :D myspys! Senare skall jag hem till Jenny och spela bingolott och äta julmackor och självklart dricka JULMUST! Finns det något godare? Nej, jag tror faktiskt inte det. det är helt galet gott verkligen! Har bara en julklapp kvar att slå in och det är till min lilla max. :D Köpte förresten en laserpenna till katterna. Hur bra som helst när de blir jobbiga, bara plocka fram den och lysa överallt på golvet så kan de springa sig trötta. FInns olika figurer de kan få jaga. Står även på förpackningen att det är bra aktivering för hundar och FISKAR! Behöver fiskar aktiveras? Det har då aldrig jag hört talas om innan! Men men, de behöver väl motion även de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0