dags för storstädning imorgon!

Imorgon ska jag storstäda, det är på tiden känner jag. Bör nog skriva en lista på vad som ska göras och så söver jag katterna efter det. För då blir saker och ting gjorda. Jag och Jenny var uppe på vinden förut och ja, jag var lika rädd idag som förra gången och även Jenny tyckte det var äckligt. Funderar på att ställa upp lite sommarskor där uppe i någon låda, men vet inte om jag vågar det. Det lär ju finnas råttor där uppe och mina skor är heliga ska ni veta och nu när jag är student har jag inte råd att köpa nya skor hela tiden. På så sätt var det bra att jobba på bruket, komma hem med ett par skor i veckan var ju underbart :D

Nyår har fått ändrade planer, skall fira hemma hos Eve&Henke, så mamma jag vet att du läser jag sover hos er på onsdag. Jenny, även du läser, du får ge katterna mat på torsdag förmiddag när du vaknat till liv. Jag vill inte köra för tidigt nämligen! Sådeså, då var det problemet löst. Axeln är förövrigt inte riktigt bra idag heller.. Jag har ONT! Men jag ska inte klaga.. Har jag otur är denna idiotiska människa med på nyår och då får jag det jobbigt! Fy fan, men då ska han få smaka på sin egen medicin! Då ska han få veta vad smärta är! mohahaha!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du går INTE upp på vinden själv...:P LOVA det. Du kanske blir fast! Så skorna får vi ställa upp någon dag isf.



Och jajamen, katterna ska få sin mat... när jag vaknat till liv. Vet inte än om jag sover hemma... men jag kommer hem i tid ändå!

2008-12-29 @ 21:59:09
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: Alexandra

Kick him in the crotch

2008-12-30 @ 11:00:48
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0