det är inte lätt det här

Det är inte lätt att storstäda med två katter springandes runt mig som drar fram allt jag plockat undan :S Snart slänger jag in dem till hantverkarna i lägenheten bredvid som förövrigt förökar sig jävligt snabbt. Det kommer nya hela tiden, jag har snart inte koll på dem. ;) Tänk vad konstigt det kommer bli när all renovering här i huset tar slut, vad tyst det kommer bli. Men iofs flyttar folk titt som tätt här känns det som, så de är nog tillbaka ganska så snart igen skulle jag tro. hehe

Kom på för en liten stund sedan att nästa vecka är det dags för min tatuering. Dagarna flyger ju bara iväg, vart har detta året tagit vägen liksom. Känns som att det var igår jag stämplade in på bruket runt tjugo i 10 på nyårsafton för att fira tolvslaget uppe på brukets tak. Inte det roligaste sättet att fira nyår på kanske, eller det hade kunnat bli om jag jobbade med mitt A-team då, men de träffade jag ju inte förens tre veckor efter nyår. Helt galet vad mycket nytt folk jag lärt känna iår, mitt A-team på jobbet är helt klart sköna människor, men inga slår powerpuffpinglorna! Där har ni härliga tjejer skall ni veta! Men snart är ju PPP begravda fast vi kommer alltid vara bäst så är det bara!!!!

Dags att återgå till städningen. Måste upp på vinden sen också... usch o fy! vill inte! Minns ni den fina byrån som jag vill ha som bara står där uppe?! Den är verkligen fin!! Men vem vet vilka väsen som bor i den?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0