EMELIE!!!!!!!

Ja, emelie vi måste gå och se Twilight! Bra då är det bokat ;) Har skickat iväg ett brev och en present till David för en liten stund sedan. Det blev en fotboll med en pump till, fanns liksom inte så mycket till 15-åriga killar där, men jag tror den kommer komma till användning. eller jag hoppas det iaf.. Skickar även iväg ett brev till familjens gemensamma fadderbarn, som de kommer få ta över huvudansvaret för nu! Det är jag som tagit hand om allt sånt i två års tid nu, så nu är det dags för de i edet att sköta det lite själva.. Fast självklart kommer jag vara med på ett hörn även hos Bridget!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Absolut malin! men jag hittar inte inslaget om min sjukdom... var är de?

2008-12-18 @ 15:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0