fullt upp

Herregud det har inte varit tyst en stund denna veckan.. de grejar ju som sagt på bakgården och det låter som tusan plus att när de går hem så sätter snickarn igång i lägenheten bredvid. helt galet. så han kommer nog vara där till åtta eller nåt skulle jag tro. han brukar bli tyst vid den tiden.. Nu ska jag gå och slänga sopor och jag får gå runt huset nu tror jag för att komma dit. tror nämligen att det är ett stort hål ute på gården så jag lär få klättra annars för att komma på plats och det vill vi inte ;)

Kommentarer
Postat av: viktor henriksson

men shit. vet du hur mö vi har gemensamt eller? vi hatar att prata i telefon (1). vi bor i trollhättan (2) vi läser på högskolan där (3)

vi älskar tatueringar (4) o vi e snygga båda två (5).. fatta. Fem gemensamma saker utan att känna varandra ;)

Postat av: viktor henriksson

jag läser sjuksköterska. Tror inte jag har sett dig tidigare. men nu har jag läst lite i din blogg. Går de bättre med hyran nu? :)

Postat av: viktor henriksson

haha ja de va värst vad duktig du är :) vart bor du då?

jag har tre terminer kvar efter jul. du va klar 2012 typ va?

Postat av: viktor henriksson

ok ok. då vet ja. :) ja ska flytta till hjortmossen nu faktiskt. oxå nära skolan.. gött. e så trött på att bo i en etta nu!

trivs du i din? stor?

Postat av: viktor henriksson

ja flytta hemifrån e kul :) e så gött o kunna bjuda hem folk och skicka hem dom precis när man vill. det kan ja fortfarande njuta av såhär 2 år senare :)

det är en trea på 67 kvadrat (tror ja). känns jäkligt skönt. kunna sträcka på benen lite :)

Postat av: viktor henriksson

haha jo, jag kör ju taxi :). de kommer bli mycket dyrare än tidigare o jag kommer givetvis inte kunna spara lika mycket. men vad vore livet utan att få unna sig saker :) njuta är prio ett :)

du, ska vi maila eller sms:a istället för de här bloggandet? känns tafat :)

Postat av: viktor henriksson

du, jag har faktiskt ingen msn. blir så jävla beroende av sånt så jag går aldrig där iafrån :) o då kvaddar ja skolan. så de får bli mail eller sms.

[email protected]

Postat av: viktor henriksson

du, jag har faktiskt ingen msn. blir så jävla beroende av sånt så jag går aldrig där iafrån :) o då kvaddar ja skolan. så de får bli mail eller sms.

[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0