Gott nytt år!

Nyårsafton idag då! Ska packa lite strax och om ett par timmar åker jag ner till Edet. Är ju som sagt nyårsfirande hos Eve och Henke idag! Kommer nog bli riktigt roligt. Måste ladda kamerabatteriet så den inte dör innan tolvslaget. det går inte!!!!!

Drömde en sjuk dröm inatt. Skulle åka iväg som aupair i USA, men hamnade i Afrika nånstans där Jossan hade varit i ett år och arbetat i samma familj där jag skulle vara och jag hade ingen aning om att hon var där ens. Shop shhop så var alla borta och jag var ensam kvar med barnet och ett år senare kom mamman tillbaka med en ny aupair. Stackars barn!

Kommentarer
Postat av: viktor henriksson

om de va en ordvits?? haha jo! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0