Hurra!!!

Äntligen är vi klara med textanalysen. Skall bara skicka över den till Annika, så skannar hon in bilderna vi skall använda och skickar sedan in arbetet. Nu har vi jullov. Visserligen har vi tenta 9 januari som vi måste läsa till, men vi måste inte gå till skolan. det är väldigt skönt skall ni veta. Träffade min hyresvärd förut och han kom med en otroligt bra nyhet! Imorgon får jag tillbaka min parkering. Visserligen bara en provisorisk, men jag slipper stå ut med gatan, det är det bästa. Så imorgon runt två skall jag och systeryster träffa Pricken vid parkeringen och välja plats och så. Tror även han skulle gå igenom grinden och sånt också, men är inte säker. Jag och Emelie hade jätteroligt förut när vi satt och kollade på de två som målade strecken för parkeringsrutorna. De hade lite roliga stilar, mycket spännande. Visste ni förresten att man kan filma ut i trappuppgången genom nyckelhålet. Vet ni hur jag vet det? jo, för jag kände mig tvungen att prova det, så Emelie fick gå ut och ställa sig och vinka. Mycket mogna damer är vi :D
På juldan så blir det Lipz tillsammans med Emelie och Fia, ska bli mycket roligt. Kommer nog bli några till som hänger med ut och kul ska vi ha, med förfest här. Nära och bra :D Problemet nu är bara vad jag skall ta på mig. Livet är inte alltid lätt ;)

Kommentarer
Postat av: Nnika

hehe, det känns jättegott att ha det gjort faktiskt.. :-)

Tack för igår, det var kul att se hur du bor..hehe.

GOD JUL vet jag!

Kram

2008-12-23 @ 13:24:20
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0