julafton imorgon

imorgon är det julafton. detta året har gått så otroligt fort. snart är det liksom 2009. helt galet. börjar faktiskt bli trött nu, så jag ska strax gå och lägga mig tänkte jag. Barnen sover redan och det kan de fortsätta med många timmar till tycker jag, så slipper det bli sura miner från mammsen. Jag tar förresten tillbaka det jag skrev nyss, de sover inte alls de vaknade för en sekund sedan... suck.. det är inte alltid lätt att ha småbarn. hehe

  ska träffa linn imorgon, får även parkeringen och måste fixa sista julklappen. har ingen aning om vad jag ska köpa faktiskt, men det ska jag säkert lösa på ett eller annat sätt. Att jag alltid är ute i sista minuten med julklappar.. men jaja, så kan det vara, är man dålig på att planera sin tid så blir det så! Nej, nu är det sömn som gäller för min del!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0