ledig idag!

idag är jag ledig, fast jag har en jäkla massa att läsa. Men har snart läst klart den ena grejen, så sen på nästa bok som ska vara klar på fredag. Just nu är det tyst här. Det var längesen ska jag säga er. Tystnad vad är det liksom? :) Jag ska alldelles strax gå bort till affären och handla lite inför maten. Hittade torsk i frysen så idag blir det panerad torsk med min egna remouladsås och potatis till det. Riktigt gott ska ni veta.
 Förresten, mamma berättade förut att Sivert&Bosse nog ska få syskon med de barnen ska inte bo här kan jag ju säga. Nej, jag har barn så det räcker och blir över. Ska bli lite spännande och se hur de ser ut. Är inte helt säkert än, men Malena misstänker att det är så. Mamma kom även med förslaget att vi åker och hälsar på dem någon dag med katterna. Lilla tjejen är ju fortfarande ledsen för att de inte bor där längre och det är lättare för mig att ta mig dit med dem än att hela familjen skall komma hit och hitta rätt och så. Så blir kanske besök där nu när tjejerna går på jullov. :)

Imorgon åker min lilla Max till Sälen. Det känns inte roligt. Gillar inte när han är sååå långt bort från mig. Känns skönt att ha honom 20 min från mig, för då saknar man honom inte på samma sätt eftersom jag vet att jag kan åka ner till honom när jag vill. Men när han är i sälen är det ju inte så lätt att åka hälsa på honom :( Men jag måste säga att jag klarat det väldigt bra med att flytta hemifrån. Det trodde jag inte eftersom jag och han är som piff&puff ungefär, oskiljaktiga helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0