Louise&Julia

Har precis haft besök av Louise och Julia. 3½ månader sedan jag såg Julia sist gång. Helt sjukt verkligen. Men tiden har gått ganska fort ändå. 3 månader tog inte så lång tid som jag trodde det skulle göra och nu är hon hemma igen :D det är skönt ska ni veta. Jätteroligt att lyssna på allt hon har varit med om. Mycket mer spännande än livet i Trollhättan. Fast jag tror ändå inte att jag skulle vilja åka på en sån resa. Jag är nog för hemmakär tror jag. Iofs, skulle jag åka iväg på en sån resa vet jag att jag skulle ha otroligt roligt, men samtidigt längta hem för mycket. Nej, det är nog ingenting för mig helt enkelt. Efter bara 10 dagars resa då är det jag som vill hem till min lya och min egen säng. tänk då 3½ månad..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0