promenad snart med louise

Skoldagen var smärtfri. Vi hade Al Henry och han är en otroligt bra lärare. Vi har även delat upp vår grupp inför ett litet grupparbete och även tagit in en utomstående.. Nämligen ANNIKA!!! :D:D Så imorgon skall jag och Emelie hem till henne och lilla Björn och sitta med arbetet. Äntligen skall vi få träffa denna lilla björne som är så otroligt söt. Ni ska se hans kinder, helt underbara.. :D Tack förresten Annika för julkortet, glömde säga det idag och eftersom jag vet att du är här inne och läser så ser du att jag har tackat, ska försöka komma ihåg det imorgon också :D
   En stor händelse måste jag berätta om förresten! Idag PRATADE jag med en granne här i huset. Igår var min tremånaders dag i lägenheten och jag har bara pratat med två grannar under 3 månader. Visst man hejar, men pratar aldrig. Men idag pratade vi och de bor faktiskt precis bredvid mig. Det visste jag inte ens, men nu håller de på och flyttar, så får se vilka det är som kommer dit då. Alla flyttar på min våning. Jag måste vara en oerhört jobbig granne. :D Visserligen har jag ingen koll på de som bor på min våning. Är bara en tjej jag brukar möta vid dörren, men de andra har jag ingen aning om. Jag har t.o.m mer koll på alla hantverkare som springer här i trapphuset. De träffar jag av någon konstig anledning nästan hela tiden. Mina polare. Borde be de göra en balkong till mig. Det är något jag kommer sakna till sommaren, då det kommer bli VARMT här inne. Har nämligen solen in här hela dagarna och med en katt som hoppar överallt kan jag inte ha fönstret öppet riktigt. Sivert är inga problem för han hoppar inte upp på saker, men Bosse däremot är ÖVERALLT. Det är jobbigt ska ni veta.
   Louise och Julia kom på ett nytt sätt att skilja de åt. Sivert är tydligen sötare i ansiktet och Bosse ser elak ut ;). Det har även Jimmy sagt, där är Bosse en djävul.. Sjysst morbor de har! :)Som sagt, snart ska jag ut och gå med Louise. Alltid lika trevligt. Får se vart vi går idag. Brukar bli ganska långt, men det är bara härligt. och imorgon kväll ska vi nog bli bjudna på middag av min systeryster. För det var väl imorgon Jenny? Även hon läser mig blogg, så varför inte bara fråga här. Bra när man kan kommunicera med folk genom bloggen. Gjorde ju jag och Zazza väldigt mycket precis innan vi började skolan :P Bra grejer ska ni veta gott folk!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sådär, har lämnat ett meddelande i Jennifers blogg ;)



Och ja, blogg är skitbra, då slipper man prata med folk i verkligheten ;) hahaah

2008-12-17 @ 18:58:04
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: viktor henriksson

pucko ja behöver inte bygga någon balkong på min nästa lägenhet. där sitter det redan en :)

Stor och härlig :) Välkommen

Postat av: Jenny

Yes, det är imorgon:)

2008-12-17 @ 19:33:29
URL: http://jennyssen.bloggspace.se
Postat av: viktor henriksson

men du får hänga på min balkong hela sommaren om du vill :)

tycker vi drar till GBG snart och gaddar oss mer :)

Postat av: viktor henriksson

haha, ja nä, våra föräldrar ska nog inte få reda på att vi umgås. :) dom kommer tycka vi har dåligt inflytande på varandra som bara peppar varandra att gadda mer och mer :) haha

Postat av: Nnika

Ja, idag får ni träffa Björne.. hade tänkt ha honom på förskolan, men eftersom vi varit vakna fyra timmar i natt sover gossen fortfarande.. Hoppas han sover lääänge..

Ses om en stund!

2008-12-18 @ 08:01:48
URL: http://www.nnika.se/wp
Postat av: Nnika

Skulle kommenterar "r.i.p. powerpuffpinglorna", men det gick inte alls det.. :-(

Jag ser fram emot nya grupper faktiskt. Ska bli kul att lära känna fler från klassen lite mer och bättre.. nicka

Fast det är klart, jag kommer saknar mina grabbar massor!

2008-12-18 @ 08:03:15
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0