roliga år på media!

http://www.kub.trollhattan.se/mag/aktuellt/Default.aspx?art=306

Kolla bilderna. Det stämmer exakt in på hur det var att gå media. Jag hade otroligt roligt under min gymnasietid och den klassen jag hade då kommer jag nog aldrig glömma. Det bästa var sofforna där man satt av tiden på många och långa håltimmar. Jag skulle inte vilja göra om tiden med alla lektioner och allt det tråkiga, utan det är just sammanhållningen. En sådan sammanhållning kommer jag aldrig få med klassen på högskolan, men däremot med min studiegrupp powerpuffpinglorna. Vänner för livet <3
8 juni 2007 tog vi studenten, men det känns som en hel evighet sedan. Faktiskt, så känns det som så. Vad har jag gjort sen studenten egentligen? Jo, jag har jobbat,jobbat,jobbat och jobbat lite till. Plus påbörjat min utbildning och varit på Kreta och Rhodos. Gjort ett par tatueringar, träffat otroligt mycket nytt folk, är inte lika blyg längre bland människor jag inte känner och vet ni vad? Jag är inte ens lika nervös längre när jag ska ringa olika telefonsamtal till folk jag inte känner. Förra veckan ringde jag t.ex både till Halens och Sveland utan någon nervositet alls. Hur bra är jag inte på en skala? Ja, ibland måste man tycka man är bra. Men vet ni vad det bästa är? Jo, jag har flyttat och tar hand om Sivert&Bosse. Lilla Edet känns inte längre som hemma, Trollhättan är mitt hem nu. Vem vet, jag kanske flyttar tillbaka till Edet i framtiden, det vet man aldrig. Men just nu vill jag bo i Trollhättan. Man är bara ung en gång och jag vill kunna göra saker. Det känner jag att jag inte riktigt kan i Lilla Edet. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, men känner jag mig rätt kommer jag inte alls kunna somna. Sömn och jag har inte kommit så bra överens det senaste året. Eller jag sover när jag väl somnat, men det är just den biten fram tills jag verkligen somnar som är problemet.. Inte lätt alla gånger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0