snälla barn?

Av någon konstig anledning så fick katterna mer julklappar än vad jag fick :P Vet inte hur det kan komma sig, för såååå snälla har de faktiskt inte varit, det vet jag. Och jag är den enda som vet det, för när folk är här då lägger de på den snälla sidan.. :P Helt galna. Gick förövrigt över min samling med Mine prylar nu och kom fram till att jag har 11(!) assietter i den serien nu, behöver nog inga fler där så nu får det skickas ut en lista till släkten (läs farmor) så jag inte får fler assietter, men gärna ett tårtfat ;)


Ska plocka undan lite till här hemma och sedan börja göra mig iordning inför kvällen. Förfest här hemma och sedan lipz. Hoppas på en rolig kväll. Imorgon blir det hem till mamma och pappa och äta ännu mer julmat. Mums, julmat är ju julen höjdpunkt. Sedan blir det ett besök hemma hos Eva-lotta (eveliina) i deras hus. Inte varit där innan, så det är på tiden nu tycker jag! Nej, dags att plocka iordning!

Mamma och Jimmy, eftersom ni är här inne och läser dagarna i ända, kan ni väl kommentera lite också era tråkmuppar ;)


Kommentarer
Postat av: jimmy

Vi måste ju faktiskt hålla reda på dig

2008-12-25 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0