tredje kursen på ingång

är nu klar med kurs nummer två. Imorgon startar den tredje. Blir en kort dag, 9.15-12. sedan skulle jag nog gå och äta med jenny och sen blir det lite storhandling. Efter det får det nog bli lite städning. Ser förjävligt ut efter ullared och det är förpackningar överallt plus att sivert&bosse har lekt med massa småsaker från kartonger osånt så nu har jag det över hela lägenheten också. Tokiga!  har även bjudit familjen på fika på lördag, även alva och alvin ska komma hit så det blir spännande :D
 Emelie har varit här några timmar idag och vi har gjort klart hennes ikt uppgift. den blev väldigt fin faktiskt.


Kommentarer
Postat av: emma

Jag går också första året, så vi går i olika klasser, för jag har inte sett dig i skolan. Men sen så har knappt koll på klassen jag går i, vi är ju så många :)

2008-12-04 @ 15:57:04
URL: http://nilima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0