wohoo!!!!

Vet ni vad? De har ÄNTLIGEN börjar asfaltera på bakgården. Innebär det att de kanske är klara snart? Hoppas det iaf..
Har suttit hemma hos Annika hela dagen och grejat med grupparbetet. På måndag ska vi "bara" skriva ner allting. Nu har vi bara skrivit upp en massa punkter vi skall ha med. Men bara vi kommer igång ska det nog gå bra. Fick ju som sagt träffa lilla Björn idag med och vilket lite charmtroll. en riktig liten busunge ska ni veta :D
   Förövrigt har jag fått hem papper från Plan idag. Riktigt fort gick det. Anmälde mig ju faktiskt som fadder i lördags och det skulle ta typ två veckor, men nej de har arbetat på bra. Han heter iaf David och kommer från ElSalvador. Fyller 15 i januari så jag tänkte att jag skall skicka ner en present till honom. Något som alla barn i byn faktiskt kan ha användning av, det tycker jag är viktigast. Ikväll blir det middag hos Jenny, få se vad hon har hittat på då! Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0