Kakmonster

Är så himla jobbigt att somna efter att jag gått av jobbet. Tror jag somnade vid tre inatt. Ligger bara och stirrar upp i taket och är verkligen inte trött! hur jobbigt som helst, men sedan på dagarna är jag helt slut och orkar knappt gå ur sängen. :(

Men nu ska jag iaf ta på mig kläder och åka till kexfabriken i kungälv. Köpa massa kakor. :D kakmonster som jag är. haha. Jag är inte så mycket för bullar osånt, eller jo det är hur gott som helst, men kakor det är min melodi det.Kan äta hur mycket som helst, finns inget stopp. haha. Blir träning ikväll med. Aerobic fitness blir det, skönt att komma igång igen efter mitt månadsuppehåll. Tappade lusten helt och hållet, så kände att jag behövde några veckor bort från träningen för att få tillbaka lusten igen och efter gårdagens pass har jag härlig träningsvärk i hela magen. Underbart. :)

Kommentarer
Postat av: linn

ja visst va dom fina :)

det var jätte roligt, hon var så otroligt vacker i sin klänning! :D

2008-07-16 @ 20:34:49
URL: http://linnssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0