leende på läpparna

Jag vaknade med ett leende på läpparna idag och det första som ploppade upp i mitt huvud var ju självklart - JAG KOM IN! Detta har jag velat i 2 år nu och det blev verkligen som jag ville. Helt sjukt

Det är mycket kul som händer nu framöver. Imorgon är det Katarina och Eriks bröllop. Ska bli jätteroligt och de kommer vara det finaste brudparet som någonsin har satt sin fot i en kyrka. Nästa vecka ska vi ringa en och höra om han har några lediga ettor, eftersom jag skall flytta nu när jag kom in på skolan. Sen om två veckor åker jag till underbara Josse, om en månad är det Rhodos och så självklart börjar skolan i slutet på augusti. Livet är helt enkelt väldigt bra just nu. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0