Nya skor

Kom nyss hem från Trollhättan. Följde med Jenny ut till Överby och letade skor hon skall ha på sig på bröllopet nästa vecka. Självklart kom jag också hem med ett par skor. :) För er som inte vet det så är jag en riktig skogalning. Enligt mig kan man aldrig få för mycket skor, så skoförådet bara växer och växer här hemma hos oss. Vilken inte familjen tycker är sådär jätteroligt kanske. När man öppnar garderoben i hallen är det bara mina skor man ser, de andra får ta en spade och gräva sig fram till sina egna skor i stort sett. tokigt.

                                      

  mina nya underbara skor. Bara 280 kr. Perfekt


Imorgon drar en nu arbetsperiod igång. Men jag jobbar bara 6 dagar istället för 7 eftersom jag skall på bröllop på lördag så har tagit ledigt lördag natt.. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0