seg väntan

ååååååååå vill bara få beskedet från högskolan nu. Ska komma mellan 10-15 juli, alltså med början imorgon. Jag har sökt via studera.nu, så jag kommer få besked på min sida där och jag har varit inne och följt min anmälan nu hur länge som helst och varje gång har det stått bedömning pågår... Men idag när jag gick in och kollade står det urval förbereds. Så nu äntligen händer det grejer här i väntan. Har på något sätt ställt in mig på att jag inte kommer komma in överhuvudtaget, brukar göra det när det gäller viktiga saker, för att jag inte skall bli alltför besviken om jag inte kommer in. Visst det låter som negativa tanten är i stan, men för mig funkar det iaf. Men jag vill inget hellre än att komma in på skolan. Har nämligen sökt lärarprogrammet 0-6 år. Min tanke är att i framtiden jobba på en förskola.

Skulle jag få beskedet att jag kommer in nu i första urvalet vet jag inte vart jag tar vägen. Då ska det firas ska ni veta. :) Kommer jag inte in på första hoppas jag på att få en bra reservplats så jag ev. har chans att komma in i andra urvalet som är i början på aug. Vet ni vad? Kommer jag in på skolan kommer jag även flytta hemifrån. Då bär det av till trollhättan. Det kommer nog kännas lite konstigt. Har bott i Lilla Edet hela mitt liv och sen flytta till en ny stad. Visst trollhättan är ju inte långt härifrån och jag gick ju tre år på gymnasiet där, men det kommer nog ändå kännas skumt till en början, men ser verkligen fram emot det, så allihop - HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill verkligen komma in på skolan!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag lär jobba när du får beskedet, men du får sms.a så fort du vet. Och du, ha i tankarna att både jag & lelle var reserver lååångt bak i ledet. ;)

2008-07-10 @ 20:46:51
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0