sista natten

gör sista natten idag innan ledigheten. ska bli riktigt skönt och på lördag åker jag iväg till skåne. ska bli hur skönt som helst att komma iväg lite! idag har jag inte gjort mycket alls. gick upp halv 2 efter nattens jobb och var hemma hos UK vid 3 och bakade limpa och sen har jag sovit en stund nu på kvällen. Så har inte blivit gjort mycket alls.

Imorgon tänkte jag att jimmy ska dra upp mig redan vid halv 12, så kan jag gå ut och lägga mig i trädgården och sova istället. Få lite färg på ryggen. Det kan behövas efter att jag fått massa färg på framsidan. Nu hoppas jag bara att det röda kan lägga sig så man kan bli lite brun. :) nu ser jag snarare ut som ett stoppljus ungefär. inte så snyggt med andra ord. Nej, nu blir det till att byta om och åka till jobbet om tjugo minuter typ! Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha var glad att du får någon färg alls :D Själv blir jag varken röd eller brun hur mkt jag än solar :( jag blir... gul typ..

2008-07-25 @ 15:33:14
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0