snart film

som sagt jag åkte ner till Josse i Klippan i lödags. var väl nere vid halv 6 och hoppade in snabbt i duschen, gjorde mig iordning och ett par timmar senare åkte vi vidare till bjuv där vi först var hemma hos nisse och sedan hos nisses kompis och sedan bar det av in till hbg. var en trevlig kväll fast vi var otroligt trötta när vi släckte lampan vid tretiden. speciellt josse som då hade varit uppe 24h i sträck. På söndagen sov vi ut och åkte sedan på lite ärenden och sedan in till bjuv igen där det blev ett dopp i poolen innan det bar av hem till Josses mamma Marie där det bjöds på grillat. Var hur gott som helst. :) Var där en liten stund och sedan åkte vi hem och bytte kläder och gick vidare till Ullis, Josses kompis. Blev en riktigt trevlig kväll.

Måndagen spenderade vi på stranden i Ängelholm och vet ni vad? Jag badade. För första gången på typ 2 år har jag badat i sverige. Grattis till mig. Låg där några timmar sen åkte Linda och josse och piercade sig lite sådär impulsivt.:) jag var nog mer nervös än vad de var. livrädd för sånt. Kvällen spenderade vi framför ett par filmer och chips och dipp. som vanligt när det gäller oss två. Förresten så har vi 5års jubileum iår. Så grattis till oss. Åkte hem redan vid halv 12 idag för att slippa rusningstrafiken i gbg och var hemma redan vid 2, så det gick smidigt hem. Tack för de här dagarna sötnos!!!!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är inte förvånad över erat chips & dip:P Inte det minsta!

2008-07-29 @ 18:50:20
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0