tröttare än tröttast

hur trött är jag inte idag då? Började 06.00 idag, eller 05.56 om man skall vara exakt. Klockan ringde 05.00 och när tittade Malin på klockan sista gången innan hon somnade? 02.50. Två timmars sömn och sen en jobbig arbetsdag, ingen bra kombination. Visst det går bra när man väl är på jobbet och springer runt men när man kommer hem - fy fan! Var en jobbig dag idag på jobbet, men tiden gick snabbt vilket var tur det. Ikväll ska jag försöka somna i tid i alla fall, eftersom jag ska iväg imorgon kväll och då vill jag vara pigg så jag är trevligt sällskap. :D

I veckan kommer det inte hinnas med så mycket, jobbar hela tiden. Men funderar på om jag ska ta mig en tur upp till thn på fredag, börjar inte förens 22.00 då och jag behöver såna där party feets som man kan lägga i högklackade skor. Kan vara bra att ha på lördag när jag ska på bröllopet, skorna är ganska höga och de gör ont efter några timmar så ska försöka hinna med det.

Nej, nu ska jag göra rent mina naglar för ännu en dust med Sally Hansen. :) Naglarna ska bli både mycket längre och starkare på bara några dagar och lite starkare har de faktiskt blivit. Hoppas på detta nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

det är väl på lördag vi ska på bröllop?

2008-07-07 @ 18:09:13
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0