framsteg

var ute en liten stund förut med barnen. Har en värdelös bakgård, då den är en parkering, men de verkade nöjda iaf. Bodil var den som gav upp först även idag och nu går siv runt och jamar som en tok och går bort till dörren hela tiden så jag tror den lilla damen vill ut igen. Men det får vi ta imorgon helt enkelt. Ska köpa sånt koppel där det är en lina som dras ut, för nu idag gick de ganska mycket och då åt två olika håll helst. Så ska införskaffa två såna! Underlättar lite för mig också.. :P

Ska alldelles strax sätta mig i bilen och åka ner till edet och skriva ut en sak. Jag minns nämligen inte min inloggning i skolan så då kommer jag inte in på datorn. På min dator är inloggningen sparad, men däremot inte i mitt minne.. :P Ska beställa en skrivare idag faktiskt. Vill ha en billig som inte tar någon plats och som jag kan gömma i garderoben när den inte används. Ska lägga beställningssedeln på lådan sedan. Nya one tree hill idag med. Sen är det tydligen juluppehåll till 5 jan! Usch o fy vad trist!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0