gårdagen

Var trevligt igår. Gick först hem till Lelle och Micke och sedan gick vi vidare upp till Jenny där hon var med alla hennes kompisar. Men varför skall det alltid bli bråk just där jag står? Vilket igår resulterade i att jag blev inknuffad i scenen av ett gäng killar som skulle slåss med varandra och ha sig och jag fick även ett glas eller en glasflaska i huvudet och ont som fan gjorde det. Går man inte ut för att man skall ha roligt? Varför skall man då börja bråka med varandra? Så jäkla onödigt och de behöver väl inte göra det just på ett dansgolv bland massa andra så de får ta smällarna. Idioter.. Vi gick senare in i den andra baren och då sa jag till Eve att här dansar vi för här inne blir man inte slagen. Sekunden senare är det en kille som står och dansar vid baren och drämmer sin armbåge hårt som in i helvete precis under mitt öga. Självklart var det jag igen som fick ta smällen. :P Så idag har jag ett litet, litet märke där som bara jag kommer tänka på. Tur det så det inte blev värsta blåtiran.

Eve och Henke sov hos mig inatt. Henke som är allergisk var den som hade katterna på sig hela natten.. Snälla katter jag har. :P Men nu har de redan åkt hem och jag är hur pigg som helst och skall lägga mig och kolla på svensson, svensson.

Kommentarer
Postat av: sandra

Malin, du skulle upplyst honom dom 11 tangenter=)

2008-11-02 @ 13:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0