pang,pang,borr, borr

Vaknade halv 9 imorse av att det lät som att någon stog och bankade på min fönsterruta, bör tilläggas att jag bor på tredje våningen så vem skulle det vara. Sen kom jag på att det kan ju vara katterna, så jag öppnade ögonen, men nädå de satt så snällt så i fönstret och solade sig. Sen när jag vaknat till lite insåg jag att det är mina nya grannar på någon våning som håller på och hamrar. Halv 9 på en lördag morgon?! De kan väl vänta en liten stund tycker iaf jag. Det har varit många nu på senaste tiden som flyttat in här i huset och låter med sina hammare och borrmaskiner tidigt på morgonen och jag hoppas verkligen inte det blir så till sommaren när jag har jobbat natt och kommit i säng vid halv 8. Nej, då får det allt vara en inflyttningsfri period anser jag.

Det blev ingen kinamat igår, utan jag och Louise gick till Strandgatan och fikade och gick sedan till bion. O den var hur bra som helst. :D Asrolig. Verkligen en sevärdfilm. Efter det gick jag hem och såg att katterna redan stökat ner. I den här familjen är det verkligen de som bidrar mest till att det blir stökigt. skitungar.

Ikväll blir det party. Kommer bli roligt tror jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0