riktigt trött idag

igår var vi som sagt hemma hos christoffer som har flyttat och han fick en väldigt fin present av oss.. :P ett litet bakset för barn med en liten kavel, 4 pepparkaksformar, en visp och en slickepott och även 100 knäckformar men de sa vi att de ska han göra muffins i. Var riktigt roligt faktiskt och träffa folk man inte brukar träffa, b.la rorro som jag tydligen ska gifta mig med om ett år så jag kan laga mat till honom.. :P Jag o lelle tog sista bussen hem o kom hem vid kvart i 4, men då hade jag två pigga katter här hemma som inte ville sova. Så när klockan var halv 6 hade jag inte sovit en blund så då fick jag jaga de här hemma med vattenflaskan och spruta överdrivet mycket vatten på de, men sen gick de o la sig.. :D

Nu ska jag börja göra mig iordning o sedan åka ner till edet med jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0