snart helg

Dagen har varit väldigt lugn. har skickat iväg mitt arbete till min grupp och läraren som ska sitta med under seminariet och har även skickat in min digitala berättelse. nu kan jag verkligen ta det lugnt de närmsta dagarna. det känns underbart!
 Imorgon är det lite saker att göra. Katterna ska ut, ska iväg till HM och köpa en ny mascara då jag har 250kr bonuscheckar, så ska det städas, diskas och bäddas rent. På kvällen ska vi till strandgatan jag och några tjejer. ska bli trevligt.. Vad som händer på lördag vet jag inte, men på söndag ska jag träffa emelie och hjälpa henne med hennes digitala berättelse. tror den kommer bli väldigt bra, gråtvarning på den :) På måndag är det ULLARED!!!!!!!!!!!!!! :D:D::D:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: linn

å ja älskar ullared

2008-11-28 @ 10:08:58
URL: http://linnssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0