spökvind?

Fick en fungerande nyckel idag till vinden här i huset, eller jag antar att jag fick den idag, hittade den på hallmattan för en liten stund sedan. Jag gick upp för att kolla och det är en riktig spökvind. på riktigt. stog bara massa gamla grejer överallt. när jag flyttade in fick jag en konstig gammal nyckel också som de sa man skulle använda till en annan dörr där uppe, men jag vågade inte så långt. jag tror på spöken och andar och vem vet vad man kan stöta på där uppe, så nej ska man in i den dörren får faktiskt någon annan följa med mig första gången för mitt hjärta klappar snabbt nu och jag är helt varm. var en riktigt äcklig vind faktiskt.. nej fy fan, sånt gillar jag inte. Källaren har jag lärt mig vara i själv senare på kvällen men i början var även det hemskt. har alltid varit rädd för källare. nej fy säger jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0