störande

när jag gick sista terminen på gymnasiet hade vi praktik i sex veckor, jag hade då internpraktik på skolan. Jag och några andra tjejer skulle då fota till den nya gymnasiekatalogen för trollhättans gymnasieskolor (den som skickas ut till 9:orna när de ska välja program). Vi kämpade som as de här veckorna och fotade så det stod härliga till och resultatet blev ganska så bra faktiskt. Nu gick jag in på en banner och där är den nya katalogen, med VÅRA bilder! alla bilder var inte våra, men det var många. Hallå, de nya treorna kunde väl ta några egna bilder iaf? lite störande är det faktiskt, fast det är ju ett tecken på att vi var grymma.. :P de nya treorna fick iaf inte bli presenterade i den som vi blev.. mohahaha!

Kommentarer
Postat av: linn

tack! ja de tycker ja, du har ju så mycket hår också så du har ju ännu mer valmöjligheter med ditt hår=)

2008-11-18 @ 09:25:24
URL: http://linnssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0