trötta perioden är här

alltid vid den här tiden på året hamnar jag i en trött period. att komma upp ur sängen då är inte det lättaste. tur då att jag inte börjar förens kvart över ett idag då med andra ord. gick nog upp strax innan elva idag och då hade katterna hållt på i en timma med att försöka få upp mig, men nej nej, inte ens tåbitningen fungerade idag. tur då att jag vaknade första gången vid 7 och gav de mat, annars hade jag varit tvungen att gå upp..

Nej, nu är det dags för mig att äta lite mat innan skolan och barnen ska få lite "mumsig" blötmat. Imorgon är det dags för mig och Max att åka ner till Blå Stjärnan på ett återbesök. Kommer ha den bra vetrinären igen. hur bra som helst är han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0