i have a dream, a song to sing

 
  I have a dream, a song to sing




Ni anar inte vad jag saknar honom. I 5 år har jag haft honom vid min sida så gott som varje dag. Efter flytten får jag bara höra vad han gör på dagarna genom telefon. Varje kväll under fem år pussade jag honom godnatt och varje morgon mötte han mig i trappan och skulle självklart pussas. Jag har en riktigt pusshund förstår ni. Det är svårt för alla att förstå varför han betyder så mycket för mig. Ingen kan förstå hur jag kan vara så tokig i honom och ni ska veta att han är mitt allt, min bästa kompis och mannen i mitt hjärta. Det är aldrig någon som kommer kunna ta den platsen. Jag vet att jag under mitt resterande liv inte kommer ha en hund som betyder så mycket som Max gör för mig. Han har varit med under hela min tonårstid, den tiden man ändras som mest. Jag har varit med och uppfostrat honom och det märks i hans sätt att vara. Han är helt enkelt en hundversion av mig. Han är helt enkelt mitt allt och jag saknar honom otroligt mycket!
 Du är det bästa jag har!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0