skrapa rutor... redan!!

herregud, jag fick skrapa rutorna imorse.. det är på tok för tidigt tycker jag.. :P men andra dagen på praktiken gick bra även den.. trivs verkligen.. idag har vi varit ute nästan hela dagen och jag har cyklat med barnen och gungat och haft mig. efter praktiken träffade jag karvonen en liten stund. tog oss en liten promenad och pratade lite.. alltid lika trevligt..

förresten, min max var hos veterinären idag. förmodligen har han öroninflammation igen, precis som han hade förra året. är samma symptom som förra gången så nu ska han äta pencillin i tre veckor och blir han inte bra efter det ska de in och röntga hjärnan, för att de ska kunna kolla ordentligt. hoppas verkligen min lilla gubbe slipper det. har så dåligt samvete för att jag inte kunde vara med honom hos veterinären. har varit med varena gång under fem år, så det kändes konstigt att inte kunna hålla om honom där inne. stackaren!

Detta är kärlek ska ni veta! Finns ingen bättre på denna jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0