bara en vecka kvar nu!:D

Om en vecka får jag min lägenhet! Fattar ni?! En vecka bara! Hur skönt som helst!

De håller på och renoverar fasaden här utanför eller något och det låter som in i helvete, kul att en gubbe håller på och åker med en skylift här utanför fönstret. Nej fy vad jobbigt! De har hållt på sen strax innan 8, då även fritids på ryrsjön ringde om jobb, men eftersom jag har seminarium imorgon behöver jag vara hemma och läsa en del. Känns så konstigt att säga nej till jobb när jag alltid har kunnat tacka ja innan, men skolan går ju fakiskt före och jag känner att jag behöver få lite rutin på allt nu innan jag pallar jobba samtidigt som plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0