bry er inte

Idag var det en del prat om min senaste tatuering och om hur fin den är och allt sånt, sen kom den vanliga frasen: Men nu blir det ingen mer va?!

JO DET KOMMER BLI MER TATUERINGAR. JAG ÄR INTE KLAR ÄN. JAG VET REDAN VILKEN MIN NÄSTA SKALL BLI, JAG SKULLE BARA KUNNA GÅ TRE KVARTER OCH BOKA TIDEN OCH FÅ DEN GJORD! MEN JAG KÄNNER SJÄLV ATT JAG INTE SKA GÖRA NÅGON MER IÅR, UTAN VÄNTA TILL NÄSTA ÅR! NI KAN SLUTA FRÅGA OM DET INTE RÄCKER NU, FÖR NEJ JAG ÄR INTE KLAR! NI TYCKER JAG FÖRSTÖR NÅGOT SOM REDAN ÄR SÅ FINT, JAG ANSER ATT JAG GÖR MIN KROPP FINARE! SÅDESÅ!

mitt nästa projekt kommer bli en liknande sån här med texten likt fenix återföds jag ur askan. Ni behöver inte fråga mer, det kommer flera. Jag skiter i vad folk säger. Jag skiter i att ni tycker att det räcker nu. Jag skiter i om ni tycker det blir fult. Jag skiter i att ni tycker jag har för många redan. Jag skiter i era åsikter!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ballt! jag tänker alltid på harry potter när jag hör talas om fågeln fenix. speciellt "likt fågeln fenix återföds jag ur askan" :D Men det är bra! För jag GILLAR harry potter :D

2008-09-27 @ 01:27:35
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dom som säger att det räcker nu...du e ju snart full av tatueringar...

2008-10-06 @ 12:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0