en liten skitunge

Det finns en riktig liten skitunge här i lägenheten. Innan Alvin kom hit var det Alva som var skitungen, men nu har Alvin tagit över den titeln. Herregud han är verkligen överallt och ingenstans. Nyss hittade jag honom bitandes på sladden till mobilladdaren. då var det ingen glad Malin här ska ni veta! Mellan 6 och 8 på morgonen jagade han Alva över hela lägenheten och det var roligt att brottas på mig med! Herregud vad han håller på :) Undrar vart han får all energi ifrån, om man ändå var sån!

Idag kommer Lelle hit. Hon ska kolla en lägenhet på måndag och vi tror det är en likadan som Jenny har. Alltså precis under Jenny och ett kvarter från mig. :D:D:D:D:D

Nej, nu ska jag ta och äta lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0