fint här hemma nu!

Nu är det riktigt fint här hemma. och på lördag är det inflyttningsfest. :D ska bli riktigt roligt. Sen blir det lipz tror jag. blir inte riktigt så många som det var tänk från början, men det kommer bli lika roligt iaf.



 

Jag har ju glömt berätta om min kopall som jag fått av mamma och pappa. Den är hur söt som helst. Perfekt att ha den eftersom jag får klättra en del i köket o i garderoben. Lägger in en bild på den och även på min klädsel jag ska ha på lördag :D
  till detta ska jag ha ett par svarta pumps :D Visst är min pall grym!

Kommentarer
Postat av: Fia Caroline

Gör fint ju! Att du hunnit med så mycket på bara nån vecka :P

snygg stil den ena katten har :)

2008-09-25 @ 22:30:11
URL: http://fiacaroline.blogg.se/
Postat av: linn

va fint de blev med gardiner och persienner hörru! :)

2008-09-26 @ 08:39:56
URL: http://linnssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0