frukost och sen skola

Håller på med lite frukost nu och sedan ska jag iväg till skolan. Vi skulle ha läst 6 kapitel i en bok idag, men jag har läst tre bara. Får ingen riktig kläm om den. Kommer nog ta ett tag innan jag kommer in i pluggandet och kan sätta sig in i böcker och förstå de lite i alla fall. Jag har ju faktiskt haft uppehåll från studier under ett år och då tappar man mycket av rutinen faktiskt.

Har en bok jag ska läsa tills imorgon med och den ska vi sitta och skriva en reflektion av i gruppen. Blir nog bra. Kommer inte hinna läsa allt, eftersom jag ska till U-K ikväll, men läser så mycket jag hinner. :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ha! Jag går direkt från gymnasiet till högskolan men det hjälper inte mycket när jag ALDRIG varit en sån som pluggar ;) Det känns som att jag haft minst 7 års studieuppehåll!

2008-09-11 @ 10:38:40
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0