fullt hus igår

Ja, igår var det verkligen fullt hus här hemma. Först kom mamma efter jobbet, sen kom pappa, sen plingade det på dörren och då var det mormor och morfar och även Louise. Sen efter en stund kom även Jenny hit, så ja 7 pers var det i min lilla lägenhet så vi ska nog kunna klämma in några till nästa helg.  Köket brukar ofta bli en samlingspunkt när man är hemma hos folk och jag har otroligt litet kök, men jag och Louise räknade ut att vi nog kan få plats en sisådär 7 st där inne om vi knör otroligt mycket. Allt går bara man vill förstår ni.. Har precis duschat och ska snart bege mig in mot stan och köpa en antennkabel, sen vid halv 2 blir jag bjuden på middag i edet. O ikväll ska max sova hos mig. Han är inte van vid lägenheter, så jag hoppas verkligen inte det blir en massa liv i trappuppgången för då lär max stå här inne o skälla. Imorgon förmiddag kör jag honom hem och sen åker jag och mamma till överby och ska kolla lite saker till mitt lilla hem. Får skriva en lista på saker jag behöver. Fick pengar av mormor och morfar igår och de kommer väl till pass imorgon.
 Morfar var även här för en stund sedan, hjälpte mig med att sätta upp en spegel och lite annat smått och gott. Nej, nu får jag ta och sätta igång, så jag får något gjort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0