fullt sjå

Skulle egentligen fikat med min underbara Malin Karvonen idag, men har inte mått helt 100 idag faktiskt. Pappa har varit lite halvkass de senaste dagarna och verkar som att jag åkt på samma, så efter skolan åkte jag hem och skulle vila. Men tror ni jag har vilat? Nej jag har burit ut en massa till släpkärra eftersom jag flyttar imorgon. Sedan måste jag åka till IKEA också, vilket jag inte känner för direkt.. Vill bara ligga i sängen, så jag inte mår kass imon. Men har en del grejer jag MÅSTE fixa idag, så ska möta upp jimmy i ale sedan så följer han med mig.

Imorgon skall jag och pappa möta upp Andreas runt 11 och skriva kontrakt och få nyckeln och sådär.. spännande spännande.. längtar som en tok. Helt sjukt att jag flyttar imorgon. Kommer ha hemtelefon så ni som vill ha mitt nummer, säg bara till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0