jobbat

kom nästan precis hem från jobbet. Näsan är fortfarande tät, huvudet är lite bättre, men ögonen rinner fortfarande litegrann. de första barnen kom inte förens kvart i 7 imorse vilket gjorde att jag kunde sitta och läsa tidningen och även en bok till skolan i lugn och ro. Var riktigt skönt. Var inte så många barn idag heller och alla lekte tillsammans inne i målarrummet utan bråk, vilket är otroligt skönt när man inte mår helt okej. Även frukosten var lugn. o det händer inte så ofta. nej, nu ska jag kolla klart på sex and the city.

Kommentarer
Postat av: anna

hur kan du gå och jobba med barn om du är sjuk'??

2008-09-01 @ 22:05:46
Postat av: Malin

Anna: Jag är noga med hygienen när jag är bland barnen och det är bara en vanlig förkylning jag har vilket de flesta på skolan redan har! En till i mängden liksom

2008-09-01 @ 22:36:03
Postat av: jenny

kommentar till anna:

Det är väl utav barnen man får sin smitta. När alla barn är förkylda (som de typ är samtidigt) så spelar det nog ingen roll om du själv är förkyld ska du se:)

2008-09-03 @ 11:08:43
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0