ledig idag

Idag är jag ledig. Eller jag var och jobbade förut iofs, men är ledig från skolan. Har en del att läsa så det ska jag pyssla med idag. Imorgon är en lååååång dag i skolan. 9.15-16.30. O sen flyttar jag ju in hos Alva och Alvin i 10 dagar. Är ju jättebra för då kan jag ju träna på att vara kattmamma till två skitungar. :D

Vid halv 12 skall jag och mamma hämta pappa vid jobbet, så ska vi åka fram till kinan och äta mat. Myspys! Det är bra att vara ledig de dagarna de får såna ideér. Imorgon åker mamma och Jenny som sagt till Spanien - med buss. Helt störda är de. Har åkt med den bussresan en gång och ALDRIG MER! Ni anar inte vad jobbigt det var. Kramp  i kroppen så gott som konstant i 36h. Inget jag rekommenderar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej Malin, har du inte vart inne på DisCo och läst? Vi slutar 16.00 istället :)

2008-09-04 @ 10:54:18
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0