livat här ovanför

Det kommer bli en livad kväll här idag. eller ja, i lägenheten ovanför rättare sagt.. men jag har blivit förvarnad så jag slipper sitta här och vara rasande.. :P fick även reda på att en av de som ska på förfesten ev. ska flytta in i mitt hus, så min blivande granne är här ovanför nu. :P o det är golvvärme i den han ska ha och den är också nyrenoverad, tänk om det är golvvärme i min också få.. man kan alltid hoppas.. hehe


__________________________________________________________________________________________

det är nog en lugn förfest däruppe, de hörs knappt. Hör bara mer fötter som bankar, annars hör man bara 2 elefantfötter så det är lugnt. hehe.. Svensson Svensson drog igång en ny säsong idag. Gustav är min idol, en sån människa skulle jag vilja känna, eller det gör jag nästan. Det är många likheter mella honom och min kära pappa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0