Livet är en fest

Minns ni tv programmet Livet är en fest? Vet inte varför jag kom att tänka på det, men det gick i alla fall på tv för mer än 10 år sedan tror jag. Varje vecka var det en ny familj och de fick berätta om sig själva och de hade ett filmteam med sig som filmade deras vardag. Sen var det ett gäng skådespelare som gjorde som en liten sitcom inför publik. Och familjen satt i publiken och fick se sitt liv utspelas. Minns ni det? Det var hur roligt som helst. Varför görs det inte såna program längre?
Det är samma med En fyra för tre. Humor på låg nivå och skådespelarna är inte de bästa, men det är så jäkla roligt. Lennart och Bosseman är ju helt klart de bästa och när jag tittar på det skrattar jag så jag nästan inte får någon luft. Nej, mer såna serier på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0