nu måste jag ta det lite lugnt!

Vet ni vad jag är otroligt sugen på?! Ännu en tatuering. Jag vet exakt vad det är jag ska göra, men eftersom jag redan har gjort två stycken iår känner jag att jag kanske bör lugna ner mig lite på den fronten. Det kostar ju faktiskt en del pengar och pengar måste jag ha nu när jag flyttar. Men tatueringar är som ett litet beroende för mig. Jag får ofta höra "nej, men nu räcker det väl ändå? Varför förstöra något som redan är så vackert?" De får då svaret att det är min kropp och att jag bara gör den, enligt min åsikt, vackrare. För mig är tatueringar som smycken. Visserligen sitter mina smycken där för evigt men för mig är det något vackert. Ser jag foton på mig utan tatueringarna så tycker jag det ser så jäkla fult ut. Det är något som fattas. Min underbara Eveliina är exakt likadan som jag är och hon har också planer på nya hela tiden. Skönt att ha någon som förstår mig.
 Min nästa tatuering kommer bli en fågel fenix och en text som jag inte kommer skriva ut nu, men den skall sitta på handleden. den kommer bli riktigt snygg. Sen om några år ska jag bygga ut den lilla jag har på armen, fast den skall ändå vara i samma stil så man ska kunna se att det är samma tatuering i botten så den ska absolut inte försvinna utan bara uppgraderas. Foten kommer även den besökas av nålen, men inte än. När jag får barn kommer deras portätt hamna någonstans också, så ni behöver aldrig mer fråga om det inte räcker nu. För nej, jag är inte klar än och det bästa är att jag bor bara 3 kvarter från världens bästa tatuerare.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0